00:30

5 rad jak kupować w lumpeksie.


Lumpeksy są super. Ci, którzy chodzą wiedzą o czym mówię. Jeśli jesteście jeszcze początkującymi lumpeksoholikami to podzielę się z Wami kilkoma, myślę, że istotnymi wskazówkami.


  1.  Najbardziej opłaca się buszować w szmateksach jak cena za sztukę wynosi jakoś 5 zł w dół. Przynajmniej ja tak robię. Trochę byłoby mi szkoda wydać 20 zł na używaną rzecz (chyba, że byłoby to coś mega super). 
  2.  Przychodź do lumpeksów w miarę wcześnie. Wiadomo, że jak przyjdziesz na otwarcie to będziesz miał więcej ciuchów do wyboru. Co wcale nie oznacza, że jak przyjdziesz o 15.00 to nie będzie już w czym przebierać. 
  3.  Uzbrój się w cierpliwość Często bywa tak, że kupisz coś dopiero za 8 razem. Czasem kupisz sobie całą torbę ubrań, a jeszcze innym razem wyjdziesz tylko z jedną bluzką. Nie warto się zniechęcać .
  4.  Jeżeli jesteś dziewczyną, zaglądaj też na działy męskie. Często można tam dostać super koszulę w kratę lub uniwersalne T-shirty.
  5.  Oglądaj ciuchy, które przyjmujesz. Niekiedy ubrania mogą mieć dziury lub plamki. A jak wiadomo, lumpeksy raczej zwrotów nie przyjmują. 
Jak byście mieli jeszcze jakąś lumpeksową zasadę to piszcie niżej. Chętnie poczytam ;)



14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zauważyłem, że ulicę dalej jest jakiś... Salon Mody Jessica. Mała budka, ale muszę się kiedyś z ciekawości zainteresować w jakie dni mają dostawę towaru :D

    Pozdrawiam, jako że nie jestem lumpeksiarzem, to nie mam pomysłu na więcej rad! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poradnik, ja się do lumpów zniechęciłam i nic nie mogę znaleźć.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this !

    http://www.susannahzabelle.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama czasem chodzę do lumpów i naprawdę można wyczaić świetne rzeczy, takie perełki. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupuję w lumpach :) Myśl, że dana rzecz jest używana i nie wiem, kto to wcześniej nosił jest okropna.

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja nie chodzę do szmateksów. Ceny w mojej miejscowości są bardzo wysokie a dodatkowo to jak ludzie się zachowują jest przerażające :)
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście uwielbiam lumpy i też buszuję w nich kiedy cena wynosi 5zł/sztukę lub mniej, wtedy najbardziej się opłaca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2/03/2016

    Boję się chodzić do lumpeksów, gdyż w moim mieście ludzie bywają w nim agresywni :O
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, mogę liczyć na słowo wsparcia? :')
    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy do tego nie miałam szczęścia ani cierpliwości ale fakt, czasem można tam znaleźć fajne a nawet markowe ciuchy w super stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie udało się kupić nic w lumpeksie od lat - w końcu przestałam tam chodzić. Chyba największy problem to punkt 3, bo wycieczki na zakupy, podczas okazuje się, że "nic nie ma" tylko psują mi humor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie straszne uczucie jak się człowiek nastawi, że zrobi dzikie zakupy, a tu się okazuje, że nic ciekawego do kupienia nie ma.
      Życzę Ci, abyś jeszcze kiedyś coś fajnego w lumpeksie upolowała :)

      Usuń
  12. Ja również uwielbiam sh, jednak nie zawsze kupuję z głową co jest moim minusem, ale walczę z tym :) A z działami męskimi to prawda! Ostatnio znalazłam super koszulkę z dobrej firmy a jeszcze wcześniej zdobyłam flanelową koszule, która jest mega *.*

    Pozdrawiam,
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger