01:49

Liebster Blog Award po raz drugi.


Cześć ludzie. Niedawno zostałam nominowana przez  ALLOFMONIKA do Liebster Blog Award.

Zabawa polega na tym, że odpowiadamy na 11 pytań sformułowanych przez osobę, która nas nominuje. Po tym jak odpowiemy, nominujemy kolejne blogi zadając ich autorom również 11 wymyślonych przez nas pytań.
No to zaczynam :)

1. Od jak dawna prowadzisz bloga?

Blog powstał drugiego lipca 2015r.

2.Wolisz wygrać 1 000 000 zł czy znaleźć prawdziwą miłość?

Przyznam szczerze, że ten hajs jest cholernie kuszący. Mogłabym kupić sobie dom z mega podwórkiem, gdzie pomieściłabym cały zwierzyniec. Wydałabym książkę, a resztę zapewne oddałabym tym, którzy bardziej pieniędzy potrzebują. Jednak ostatecznie wybieram prawdziwą miłość.

3.Jakie są twoje zainteresowania?

Tak jak możecie przeczytać po prawej stronie w rubryczce ,,o sobie", jestem człowiekiem mnóstwa zainteresowań. Wymienienie wszystkich zajęłoby mi sporo czasu, dlatego wypiszę tylko kilka.
Bardzo lubię czytać książki o uzależnieniach i dla kontrastu - również wszystkie te pisane przez duchownych. Interesuje mnie wszytko to, co związane z Bogiem, wiarą i Kościołem. Wielką pasją są zwierzęta. Mam fioła na punkcie wszystkich zwierząt gospodarskich oraz gryzoni. Szczególne miejsce zajmuje w moim życiu wolontariat. Sporą część czasu poświęcam również na wyplatanie z papierowej wikliny.

4.Co najbardziej lubisz ubierać,a co najmniej?


To jak się ubieram danego dnia, zależy od mojego humoru. Raz ubiorę sukienkę i balerinki, a drugiego dnia glany i znoszoną dżinsową koszulę. Nie ma takich ubrań, które najbardziej lub najmniej lubię nosić.

5.Kto jest twoim idolem?

Tu jest taki mały problem. Moimi idolami nie są gwiazdy, aktorzy czy inni celebryci.  Mam po prostu taką listę dobrych ludzi, którzy mnie szalenie inspirują. Jest to m.in. śp. ks. Jan Kaczkowski oraz śp. Marek Kotański (założyciel m.in. ośrodka dla narkomanów - MONARu ). Zadziwili mnie oni swoją determinacją i odwagą.  Kaczkowski, dlatego że mówił, co myślał i pokazał jak żyć z nowotworem na pełnej petardzie. Niestety znam mało tak odważnych kapłanów. Natomiast Kotańskiego cenię za to, że pomagał narkomanom, bezdomnym i wszystkim odrzuconym. Niewiele osób miałoby w sobie tyle samozaparcia, żeby zająć się ludźmi, którzy zostali zepchnięci na margines.

6.Twój największy życiowy sukces?

 Moja naprawiona relacja z Bogiem - Jak można żyć bez Boga? Moje świadectwo.

7.Jakiego szkolnego przedmiotu nie lubisz?

Na szczęście już skończyłam szkołę. Najgorzej zapamiętałam lekcje wfu. Więcej o tych szalenie ważnym przedmiocie przeczytacie tutaj - Problem wfu nie zawsze leży w lenistwie.

8.Czy masz zwierzę?Jakie?

Mam żółwia. Do niedawna miałam świnkę morską. Jednak cztery miesiące temu umarła. 

 9.Kto lub co cię zainspirowało do prowadzenia bloga?

Życie.

Dzieje się w nim tak mnóstwo rzeczy, że aż zapragnęłam o nich pisać.

10.Opowiedz jedno wspomnienie z dzieciństwa.

 Jak byłam mała to na pytanie ,,co tam?" odpowiadałam ,,dalmatyńczyk".

11.Jaka potrawa twoim zdaniem jest najbardziej obrzydliwa?

Czarnina (zupa z krwi). Rzygać mi się chce na samą myśl. 


                                                                     NOMINUJĘ:


Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiecie na nominację :)
 MOJE PYTANIA:
1.Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
2. W jakim filmie chciałabyś zagrać?
3. Co najbardziej irytuje Cię w ludziach?
4. Masz możliwość pójścia na kolację z dowolnym aktorem/piosenkarzem. Kogo byś wybrała?
5. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
6. Dostajesz 100 tysięcy. Na co chciałabyś je wydać?
7. Którą książkową postać chciałabyś przenieś do rzeczywistości, żeby ją poznać?
8. Jakie jest najdziwniejsze danie jakie jadłaś?
9. Wyjazd pod namioty z przyjaciółmi czy samotny pobyt w luksusowym spa?
10. Dowiadujesz się, że jutro jest ostatni dzień Twojego życia. Co byś tego dnia zrobiła?
11. Jakiego zwierzęcia w życiu byś nie dotknęła?



7 komentarzy:

  1. Też bardzo szanuję Marka Kotańskiego i trochę czytałam u jego działalności. Warto wiedzieć takie rzeczy choćby żeby powtarzać sobie ,,a u tego pana nie wylądujesz, o nie", ot tak profilaktycznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Od jak dawna prowadzisz bloga? - podziwiam cię że znasz dokładną datę. Ja wiem jedynie że mój w listopadzie, trochę zwlekałam z pierwszym wpisem dlatego nie znam dokładnej daty :) 2.Wolisz wygrać 1 000 000 zł czy znaleźć prawdziwą miłość? - W sumie ja bym wybrała kasę, bo miłość już mam ^^ ale to taki głupi żarcik, prawidłowa odpowiedź to miłość, tej prawdziwej nie kupi się za pieniądze a są dni że potrzebujemy kogoś bliskiego. 3.Jakie są twoje zainteresowania? - tak jak ty, jestem człowiekiem wielu zainteresowań, również kocham zwierzęta- przede wszystkim koty ;) 4.Co najbardziej lubisz ubierać,a co najmniej? - dokładnie tak jak ty :) 5.Kto jest twoim idolem? - mi ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Nie sprecyzowałabym swojej wypowiedzi. 6.Twój największy życiowy sukces? -myślę że każdy dzień jest nowym sukcesem ;) 7.Jakiego szkolnego przedmiotu nie lubisz? - również skończyłam szkołę, ale nie lubiłam techniki, historii i niemieckiego(głownie przez nauczycieli)8.Czy masz zwierzę?Jakie? - przykro mi z powodu zwierzaczka. Ja mam psa, trzy duże koty i sześć małych. 9.Kto lub co cię zainspirowało do prowadzenia bloga? - w moim przypadku była to chęć dzielenia się twórczością. Zakładałam bloga gdy było ich tam mało, że można by je zliczyć w jeden dzień ;)10.Opowiedz jedno wspomnienie z dzieciństwa. -ha ha no nie źle :) 11.Jaka potrawa twoim zdaniem jest najbardziej obrzydliwa? -tez tak myślę.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi . Lubię, gdy ktoś się tak rozpisuje ;) Nie rozumiem tylko czemu możesz nie lubić wf-u, ale chętnie poczytam o tym . A co do tej czarniny to zgadzam się, że jest okropna :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację
    Ciekawe odpowiedzi, przyjemnie się czyta kiedy ktoś rozpisze się

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://ladonnamodernaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, ale nie będę tworzyć takiego wpisu na blogu. Może jednak za jakiś czas skorzystam z Twoich pytań, gdyż mam w planach napisania postu trochę o sobie ;)
    Nie wiem czy to dozwolone, ale odpowiem na pytania tutaj :D

    1.Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
    Pewnie jakiś nóż, zapałki i namiot.
    2. W jakim filmie chciałabyś zagrać?
    Gdy byłam dzieckiem to chciałam zostać aktorką, ale z czasem zrobiłam się zbyt nieśmiała, więc w żadnym.
    3. Co najbardziej irytuje Cię w ludziach?
    Bezsensowne czepianie się innych.
    4. Masz możliwość pójścia na kolację z dowolnym aktorem/piosenkarzem. Kogo byś wybrała?
    Nikogo, gdyż nigdy w tej kwestii nie posiadałam swojego idola.
    5. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
    Możliwość teleportacji, aby móc być przy mojej Drugiej Połówce gdy tylko tego zapragnę... (mieszkamy od siebie ponad 470 km).
    6. Dostajesz 100 tysięcy. Na co chciałabyś je wydać?
    W sprzęt fotograficzny i urządzenie własnego konta. Jeśli coś zostanie to odłożyć ;)
    7. Którą książkową postać chciałabyś przenieś do rzeczywistości, żeby ją poznać?
    Wiedźmina :D
    8. Jakie jest najdziwniejsze danie jakie jadłaś?
    Hm, nic nie przychodzi mi do głowy, bo jak widzę coś dziwnego, to nawet tego nie próbuję.
    9. Wyjazd pod namioty z przyjaciółmi czy samotny pobyt w luksusowym spa?
    Wyjazd pod namioty z przyjaciółmi.
    10. Dowiadujesz się, że jutro jest ostatni dzień Twojego życia. Co byś tego dnia zrobiła?
    Znając mnie to pewnie bym się załamała i panikowała :D albo się modliła, aby to nie była prawda. Gdybym miała więcej czasu to bym zwiedziła ciekawe miejsca i spotkała się z najbliższymi.
    11. Jakiego zwierzęcia w życiu byś nie dotknęła?
    Nie boję się myszy ani pająków, węża też już dotykałam. Pewnie nie dotknęłabym zwierzęcia, które mogłoby mnie skaleczyć albo jest trujące.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację. :) Postaram się jak najszybciej dodać post na bloga.~

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger