14:26

Pierwszy konkurs :)



Dzisiaj historyczny dzień. Niedługo, bo już drugiego lipca, będą pierwsze urodziny mojego bloga. Tak sobie pomyślałam, że blog hula już prawie rok, a jeszcze nie było żadnego konkursu. No więc właśnie dzisiaj ogłaszam taki pierwszy mały konkursik.


Co należy zrobić ?

Wystarczy tutaj po prawej stronie zaobserwować bloga oraz polubić moją stronę na facebook'u.
Następnie piszecie mi w komentarzu ,,Obserwuję jako ..." oraz ,,Polubiłam jako ...". Jeśli chodzi o polubienia na facebook'u to możecie wpisać w komentarzu pod postem tylko imię bez nazwiska.

Do kiedy trwa konkurs ?

Konkurs trwa do przyszłej niedzieli, czyli do 12 czerwca do 23.59.

Co można wygrać ? 

Linki do pięciu wylosowanych przeze mnie blogów pojawią się na moim blogu na pasku bocznym. Linki będą umieszczone od 13 czerwca do 11 lipca 2016r. Myślę, że to fajny sposób na zdobycie nowych czytelników.

Zapraszam do udziału :)




22 komentarze:

  1. Fajny pomysł na konkurs, powodzenia dla biorących udział :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł :D Powodzenia dla uczestników ;)
    hiddenvanilla.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak cię obserwuję, więc nie widzę sensu robienia tego jeszcze raz i chwalenia się tym :P Ale mam nadzieję, ze przyciągnie to nowych ludzi, zwłaszcza tych żądnych reklamy za wszelką cenę. Fajna grafika konkursu - nie wiem dlaczego lubię róż, ale przyciąga wzrok jak mało co.
    No i dopiero dowiedziałam się, że masz stronkę na fejsie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam na bloga,jak zostawiłaś linka, kurde spodobał mi się sam opis Twojej osoby i dodałam do obserwacji ,a tu jeszcze konkursik ,super :)
    No więc obserwuję jako Kika W,a polubiła na fb Katarzyna W...... ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim i bardzo fajny konkurs, ja niestety udzału nie wezme bo zawsze przegrywałam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/05/2016

    Bardzo fajny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł! Życzę powodzenia wszystkim biorący udział :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziekuje za ten miły komentarz u mnie :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia wszystkim uczestnikom :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny konkursik, powodzenia dla biorących udział
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mam nową czytelniczkę :)

      Usuń
  14. Trzymam kciuki za osoby które biorą udział :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na konkurs ;)
    OBSERWUJĘ jako Sylwia Jura
    Polubiłam jako Sylwia Jura

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, że zrobiłaś konkurs :)
    Rzeczywiście może to być dobra reklama dla początkujących blogów. Życzę wszystkim powodzenia!

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na konkurs, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, gdzie obserwować bloga, obserwuję cię na google + jako LightBreeze, a na fb jako Wera Art ;)
    Podoba mi sie u ciebie!
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ech, spóźniłam się :/ ale gratuluję zwycięzcom :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pomysl na konkurs :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger