11:06

Tylko ludzi stać na takie barbarzyńskie zachowania.

 


 

* FILMY POCHODZĄ Z YOUTUBE Z KANAŁU ,,ANIMALS AUSTRALIA" 

Proszę, obejrzyjcie powyższe filmiki. Trwają one po około dwóch minut, a chciałabym, żebyście wiedzieli na jakiej podstawie piszę to, co poniżej przeczytacie.

Jak widzę taki film to mnie krew zalewa. Nie mogę znieść tej obojętności. Gdzieś na świecie wyrabiają się takie rzeczy. Zwierzęta traktuje się jak... Sama nie wiem jak co? Jak kukłę, która nic nie czuje? Jak maszynkę do zarabiania? I szlak mnie jasny trafia, że się uważamy za najlepszy gatunek i przypisujemy sobie prawo decydowania o wszystkim na tym świecie, a tak na prawdę, spora część ludzi zachowuje się jak bezduszne bydlaki.

W tym drugim nagraniu jest fragment jak  ledwo dysząca owca leży na ... taczce. Widać było, że wokół kręcą się ludzie. Tylko czemu nikt nie pomógł? Czemu nikt nie zareagował? Aaaa, już wiem. Przecież zdarzają się przydatki, że mdleje człowiek na przystanku w centrum miasta, a inni odwracają głowy, że niby nie widzą. To skoro nie pomaga się osobie, która straciła przytomność to, co ja tu dopiero mówię o wycieńczonej owcy.

Empatia i zwykła wrażliwość niektórych znajduje się chyba na poziomie hmmm.... nijakim. Bo niektórzy są chyba ludzkich uczuć pozbawieni. No, a najlepiej wszystko wyładować na zwierzęciu, bo ono przecież nic nie czuje. W sumie to kury się nie poskarżą, że siedzą upchane w klatkach. I tacy zwyrodnialcy chodzą sobie bezkarnie, bo przecież nikt im nic nie zrobi.

Tyle się mówi o prawach człowieka. A może wreszcie na całym świecie państwa powinny zacząć precyzyjniej kontrolować to, co się dzieje ze zwierzętami?


9 komentarzy:

  1. Jejku nie na widzę takich filmów. Zazwyczaj łzy lecą mi same :(

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post ;)
    może obserwujemy?
    zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę takie filmy to nóż mi się w kieszeni otwiera, ludzie traktują zwierzęta tylko jak jedzenie, jakby nie czuły :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże te filmy są okrutne :( Bardzo dobrze ujęłaś wszystko w poście , aż podziwiam.

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post ;)
    zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) Może wspólna obs ? Jeśli tak zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12/22/2015

    Wiem co to za filmiki i aż nie chce ich drugi raz widzieć ;(

    Zapraszam na nowy post-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, zawsze przygnębiają mnie takie rzeczy. Nie rozumiem, jak można tak męczyć zwierzęta!

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger