17:06

Życie nie jest po to, żeby być przeciętniakiem.


Nienawidzę się nie wyróżniać. Odkąd pamiętam, zawsze chciałam być inna. Lubię się ubierać po swojemu. Lubię się zachowywać po swojemu. Lubię robić wszystko po swojemu i nie oglądać się na innych. Bo życie po to jest, żeby żyć po swojemu.

Jeśli masz ochotę nosić glany, bandany i dredy to sobie noś. Nawet jak ktoś Ci wmawia, że dziewczyna powinna chodzić jak jakaś niewiasta w kiecce do kostek. Jeśli podobają Ci się tlenione włosy i neonowe opaski to nikomu nic do tego. Masz prawo wyglądać jak chcesz. To Twoje życie i możesz sam/a o nim decydować.

Życie jest zbyt krótkie, żeby być jak wszyscy. Nie oglądaj się na innych i rób to, co uważasz za słuszne. Ludzie zawsze będą gadać, bo z jakiś dziwnych względów nie lubią tych, którzy się wyróżniają. Może wychodzą z założenia, że wszyscy muszą wyglądać jak manekiny z sieciówki, mający takie same marzenia, pragnienia i cechy. No, albo po prostu zazdroszczą, że niektórzy mają na tyle odwagi, żeby się różnić.

Świat potrzebuje indywidualności. W tym całym społeczeństwie, warto być czasem po prostu dziwakiem. Dostałeś ten cenny dar, więc nie strać go na bycie przeciętniakiem.

,,Ja lubię dziwaków, Raczej trudno zaufać komuś, kto na takim świecie umie zwyczajnie wyglądać i normalnie żyć.'' ~ Haruki Murakami

9 komentarzy:

  1. trzeba zazwyczaj sporo pracy nad sobą, żeby nie oglądać się na innych, bo jednak nie żyjemy na tej planecie sami i jesteśmy podatni na reakcje otoczenia. ale da się zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez lubię takie osoby które maja swój styl
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniał mi się pewien fajny cytat:
    "Ludzie śmieją się ze mnie, bo jestem inny. A ja śmieję się z ludzi, bo są tacy sami."
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię być jaka jestem i mieć wywalone na zdanie innych.
    Noszę dziwne kapelusze (nie przejmuje się tym że 90% ludzi przechodzących/przejeżdżających wtedy obok mnie patrzy się na mnie jak na ducha), w przyszłości pofarbuje sobie włosy na biało/liliowo, śmieje się z poważnych rzeczy i zachowuje powagę przy tych 'śmiesznych'.
    O ile moje zachowanie nie będzie podchodzić pod stan choroby psychicznej nie zamierzam go zmieniać :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się nie przejmować tym co sobie ktoś obcy o mnie myśli :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale przez niektórych inność jest odbierana negatywnie. Wtedy właśnie rodzi się coś takiego jak mobbing.
    Ja jestem inna niż moi rówieśnicy. Podobno jestem doroślejsza i bardziej odpowiedzialna niż oni.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze podziwiam takie osoby, które potrafią odznaczyc sie sposobem bycia, ubiorem. Ale nie lubie osob które robia to na siłę, a takie tez niestety są/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie warto na siłę wpasowywać się w otoczenie, do którego się nie pasuje. Chyba nikomu na dobre to nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz indywidualności, to świat potrzebuje też wariatów, ale tylko tych pozytywnie zakręconych. Poza tym na świecie jest tyle ludzi, że często ja sam patrząc na Kowalskiego myślę sobie: Aha..on to na pewno jest taki a taki. No cóż, sam się na takie życie zdecydował.

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger