21:47

3 PAŹDZIERNIKOWE ODKRYCIA MUZYCZNE

Październik to dla mnie bardzo intensywny miesiąc, ale przecież nie mogło mi zabraknąć czasu na szukanie nowych muzycznych perełek :) Więc jeśli jesteś ciekawy nowego utworu mojej ukochanej, polskiej wokalistki albo mistrzowskiej wersji piosenki TGD to wbijaj dalej! A! No i nie zapomnę wspomnieć o wspólnym wykonie Natalii Kukulskiej, Tomsona i Barona (których wielbię całym serduszkiem). 

1. AGNIESZKA CHYLIŃSKA - ,,KRÓLOWA ŁEZ"

 źródło - youtube (konto - Agnieszka Chylińska)
,,Chciałam pokochać Cię, ale nie wiem jak
Umiera się ten pierwszy raz
By zacząć liczyć lepszy czas
Jak mam otworzyć się na ten ból i strach
Rozpadnie się mój cały świat
Nie umiem, nie chcę, wolę tak...
Już wolę nie czuć nic"
Cóż to była za radość, gdy w radiu usłyszałam nowy kawałek Agniechy. To jedyna z polskich wokalistek, którą cenię sobie ze względu na twórczość muzyczną, ale i za charakter, styl bycia. Charyzmatyczni ludzie mega mnie do siebie przyciągają. Nie przepadam za wymuskanymi lalkami, więc to dlatego tak doceniam oryginalność Chylińskiej - jej zachrypnięty głos, poczucie humoru, dziary, krótką, drapieżną, seksowną fryzurę i ten cięty język.

Mam taką swoją magiczną listę z ludźmi, z którymi chciałabym pójść na piwo lub na wino. Agnieszka ma w tym moim zestawieniu jedno z wyższych miejsc :)

PS. Jeśli masz ochotę to obejrzyj sobie teledysk. Dawno nie widziałam tak energetycznego, a zarazem przejmującego klipu. Wielkie chapeau bas dla Agnieszki.

2. 12K SESSION - ,,WIARA CZYNI CUDA" (W ORYGINALE ŚPIEWA TGD)

źródło - youtube (konto - 12 kamieni)
,,Kto nie boi się wierzyć, że się uda?
Ja nie! Ja wierzę, wiara czyni cuda."
Na tę aranżację trafiłam przypadkiem dziś rano i od godziny 8.00 zbieram szczenę z podłogi. Nie sądziłam, że można wykonać cover grając na cymbałkach, gitarze oraz klaszcząc w dłonie.

Jak obejrzałam to nagranie to zrobiło mi się niezmiernie miło na sercu. Już dawno nie widziałam ludzi, którzy tworzyliby muzykę z takim wyczuciem, wrażliwością i ujmującym pięknem.

3. NATALIA KUKULSKA, TOMSON & BARON - ,,PÓŁ NA PÓŁ"

źródło - youtube (konto - The Voice of Poland)
 ,,Zawsze kiedy,
Jesteś obok,
Wszystko zmienia się.
To co dobre,
Między nami,
Przekonuje mnie.
Kiedy tylko,
Jesteś obok,
Wtedy czuję, że
Mogę wszystko,
Jestem sobą,
I nie boję się."
Tego wykonania miałam przyjemność słuchać oglądając jeden z odcinków talent show - ,,The Voice of Poland". Nie dość, że Kukulska (którą tak bardzo polubiłam po tym, gdy usłyszałam jak śpiewała z Arką Noego ,,Zwycięzce śmierci") to jeszcze moje ukochane chłopaki z Afromental <3 Muszę przyznać, że Tomson ma jeden z najoryginalniejszych i najbardziej intrygujących głosów w Polsce.

Jeśli też jesteś fanem takich klimatycznych, bujających kawałków to koniecznie posłuchaj ,,Pół na pół" :)

PS. Tomson i Baron również są na mojej super liście cudownych osób, z którymi chciałabym pójść na piwo xD 

Teraz Ty się chwal. Jakie piosenki udało Ci się odkryć w tym miesiącu? :)

7 komentarzy:

  1. "Love on the brain " nowość Rihanny i według mnie - jedna z jej najlepszych piosenek! Klimatyczna, romantyczna nuta w sam raz na jesień 😊 a do wyjścia z Tomsonem i Baronem to chętnie się dołączę 😄😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tej piosence Rihanny! Dzięki, że mi ją poleciłaś :)
      PS. To już jesteśmy umówieni na piweczko w czwórkę :P

      Usuń
  2. Trochę nie moje klimaty muzyczne, ale "marzenia większego kalibru" mamy te same :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muzycznie zdecydowanie nie moje klimaty, ale opisane ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis - z Chylińską mam problem, bo ją lubię, ale ten utwór mnie nie przekonuje. Chętnie zapoznałam się Twoimi propozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty troszkę, aczkolwiek chętnie zapoznałem się z Twoimi propozycjami i nawet przypadły mi one do gustu.
    Mój blog: https://matteomuscle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka Chylińskiej nie przypadła mi do gustu wcale. Miał być powrót do starej Chylińskiej, którą bardzo lubię, a jak na moje oko jest bardzo na siłę. Jednak motorem napędowym Agnieszki był młodzieńczy bunt, teraz to już ustatkowana kobieta.

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger