10:45

LIEBSTER BLOG AWARD PO RAZ 3-CI, CZYLI DAJĘ SIĘ LEPIEJ POZNAĆ + MAM PROPOZYZJĘ


Elo. Dzisiaj odpowiadam na 11 pytań zadanych mi przez Dziewczyny z bloga ,,Z naciskiem na szczęście". Jeżeli jesteś ciekawy, co zawsze chciałam zrobić, ale nie starczyło mi odwagi to wbijaj i czytaj. O! Albo jeśli chcesz się dowiedzieć, co mi się dziś dobrego przytrafiło to też koniecznie wpadaj do dalszej części wpisu.

1. DLACZEGO PROWADZISZ BLOGA?

Bo dużo myślę i mam ogromną potrzebę dzielenia się tym z innymi, a takie pisanie do szuflady to zupełna strata czasu.
Bo chcę odczarować obraz wierzącego, młodego człowieka. Pragnę pokazać, że nie każdy katolik równa się nawiedzony katol.
No i jeszcze chciałabym, aby po śmierci coś na tym świecie po mnie zostało i właśnie po to ten blog.

2. JAK OPISAŁABYŚ SIEBIE W TRZECH SŁOWACH?

Uśmiechnięta. Odważna. Hipsterska.


3. JAKĄ KSIĄŻKĘ OSTATNIO PRZECZYTAŁAŚ?

Książkę bp Grzegorza Rysia pt. ,,Skandal miłosierdzia". Wspominałam już, że uwielbiam tego człowieka? Jak dla mnie najcudowniejszy Biskup ever.

4. JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY BOHATER KSIĄŻKOWY?

Mam trzech ulubionych bohaterów - Tomasza Judyma z ,,Ludzi Bezdomnych" Żeromskiego, Cezarego Barykę z ,,Przedwiośnia" oraz Jagnę z ,,Chłopów". A tak swoją drogą to uważam, że te trzy książki to najlepsze lektury.

5. JAKA PIOSENKA POPRAWIA CI HUMOR?

 źródło - youtube (konto - easylyricsorg3609)

Kocham rock and rolla, dlatego to właśnie piosenka Chubbiego Checkera pt. ,,Let's Twist Again" zawsze poprawia mi humor (ten najseksowniejszy męski głos podniesie na duchu każdą kobietę ;). Tak sobie czasem myślę, że ja to powinnam urodzić się w latach 60-tych, chodzić w kieckach w grochy i tańczyć twista.

6. JAKI JEST TWÓJ NAJWIĘKSZY DOTYCHCZASOWY SUKCES?

Tutaj pisałam o swoim największym życiowym sukcesie.
A jeśli chodzi o jakieś mniejsze sukcesiki to jestem mega dumna z tego, że dostałam się na psychologię, że mam odwagę się wyróżniać i że tak szybko udało mi się odkryć drogę życiową, którą chciałabym podążać (kurde, jak to poważnie zabrzmiało :P).


7. CO ZAWSZE CHCIAŁAŚ ZROBIĆ, ALE BRAKOWAŁO CI ODWAGI?

Do dziś marzę o tym, aby spakować się w pięć minut, powędrować na dworzec, wsiąść w byle jaki pociąg, po prostu pojechać gdzieś i odpocząć. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zrealizować taki bardzo spontaniczny wyjazd. O! Albo pojechać na jakieś rekolekcje na drugi koniec Polski.


8. JAKIE JEST TWOJE NAJPIĘKNIEJSZE WSPOMNIENIE Z DZIECIŃSTWA?

Wspólne zabawy albo spacery z mamą, tatą i siostrą to zdecydowanie najcudowniejsze wspomnienia.


9. CZY MARZENIA SĄ POTRZEBNE?

Wiadomo, że tak. Trzeba być durniem, żeby ich nie mieć.


10. CO CENISZ SOBIE W LUDZIACH?

To czy pomagają innych. Jeśli ktoś przechodzi obojętnie wobec cierpienia drugiego człowieka lub zwierzęcia, to znaczy, że coś jest nie halo.


11. CO CI SIĘ DZIŚ DOBREGO PRZYTRAFIŁO?

Pogadałam z Bogiem, wreszcie się wyspałam, posłuchałam dobrej muzyki, ponownie obejrzałam film pt. ,,Chemia", a poza tym od tygodnia zachwycam się tym ile dobrego On zdziałał w moim życiu. No i jeszcze znalazłam taki cytat :
,, Ufność, którą w Nim pokładamy, polega na przekonaniu, że wysłuchuje On wszystkich naszych próśb zgodnych z Jego wolą. A jeśli wiemy, że wysłuchuje wszystkich naszych próśb, pewni jesteśmy również posiadania tego, o cośmy Go prosili."
                                                                                                                       ~ 1 J 5, 14-15
Życie jest cudowne.

Z WIELKĄ RADOŚCIĄ NOMINUJĘ :) --> Radosna Chata, Only experiences, Mów mi Kate, Roberta Ka, Owsianka i Kawa, Kornelia Orwat, Tuż Przy Uchu, Make Happy Life, Wymarzona Książka, Natala czyta, Muszkieter.

MOJE PYTANIA :
1. Z jakiego wpisu na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/y?
2. Która piosenka sprawia, że masz ciary na rękach?
3. W jakim miejscu nie chciałabyś/łbyś mieszkać?
4. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
5. Uprawiasz lub uprawiałaś/eś jakiś sport?
6. Jakie są Twoje ulubione słodycze?
7. Przez tydzień możesz żyć w skórze kogoś innego. Kogo byś wybrał/a?
8. Możesz zmienić zakończenie jakiegoś filmu. Jaki film byś wybrał/a?
9. Jaki mem Cię ostatnio najbardziej rozśmieszył?
10. Jak wygląda Twój idealny poranek?
11. Masz tylko dwie imprezy do wyboru. Kicz party czy elegancki bal maskowy?

____________________________________________________________________________

I teraz wychodzę z PROPOZYCJĄ. W górnym pasku na blogu stworzyłam zakładkę ,,Zadaj mi pytanie - Q&A". Więc jeśli chcesz mnie się o coś zapytać, poradzić etc. to po prostu piszesz swoje pytanie w komentarzu w wspomnianej przed chwilą zakładce. Jak już pojawi się 10 pytań to wtedy udzielę na nie odpowiedzi w osobnym poście. Umawiamy się, że piątek to nasz dzień Q&A (pytania i odpowiedzi). Przypominam, że jest opcja pisania z anonimowego konta, więc nie ma się co wstydzić :)


7 komentarzy:

  1. Drugi najseksowniejszy głos ma Cohen, tylko że jego piosenki wprowadzają w stan melancholii i przygnębienia :)
    Też uwielbiam dzielić się z innym tym, co myślę. Piąteczka!
    Czasami także mam ochotę wsiąść w pierwszy lepszy pociąg i pojechać gdziekolwiek. Czechy, Katowice, Warszawa. Byle odpocząć i ogarnąć własne myśli.
    Dziękuję za nominację :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, lubisz akurat trzech bohaterów, których ja szczerze nie znoszę :D Ale wielki szacun, ze potrafisz powiedzieć, dlaczego prowadzisz bloga. Większość ludzi ma problem z określeniem, dlaczego podjęli jakąś decyzję, zazwyczaj w ogóle nie myślą o tym, co robią. Względnie przyznają się, że robią to z nudów albo z mody. Wreszcie ktoś, kto widzi w tym jakiś większy sens niż zapełnienie sobie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękujemy za udział w zabawie. Jest nam bardzo miło, że odpowiedziałaś na nasze pytania. :) Tylu nowych rzeczy można się dowiedzieć :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha też lubię twista i tą piosenkę :D

    Fajny pomysł z tym Q&A :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Magda, brałam już udział chyba 3 razy w Liebster blog więc pozwól że na Twoje pytania odpowiem tu:)
    Dziękuję za nominacje ja i mój blog, który poprzez ilość innych działań prawie nie istnieje.
    1. Z jakiego wpisu na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/y?
    Żadnego, te najlepsze są jeszcze nie opublikowanie.

    2. Która piosenka sprawia, że masz ciary na rękach?
    Żeby była tylko jedna. Dawno ciar z powodów muzycznych nie miałam, ale przyjmijmy, że Ludovico Einandi takie wywołuje.

    3. W jakim miejscu nie chciałabyś/łbyś mieszkać?
    W Łebie.
    4. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
    Bez kawy.

    5. Uprawiasz lub uprawiałaś/eś jakiś sport?
    Tak biegam, joga, rower, uwielbiam spacery i zimą snowboard.

    6. Jakie są Twoje ulubione słodycze?
    Żelki i czekolada prawdziwie mleczna.

    7. Przez tydzień możesz żyć w skórze kogoś innego. Kogo byś wybrał/a?
    Martyna Wojciechowska

    8. Możesz zmienić zakończenie jakiegoś filmu. Jaki film byś wybrał/a?
    Nie zmieniłabym żadnego.

    9. Jaki mem Cię ostatnio najbardziej rozśmieszył?
    Nie pamiętam, większość #andrzejrysuje mnie śmieszy.

    10. Jak wygląda Twój idealny poranek?
    Śpię i jest cisza, nikt mnie nie budzi, nie dzwoni, nic nie muszę robić. W dużym pokoju jest gotowa kawa i szwedzki stół z pierdyliardem rzeczy do wyboru.

    11. Masz tylko dwie imprezy do wyboru. Kicz party czy elegancki bal maskowy?
    Kicz party of course. Nie trzeba tam zakładać szpilek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, odgrzebałem Twoje zaproszenie do zabawy, więc lepiej późno, niż wcale, a że wróciłem do blogowania na Muszkieterze, to odpowiem tutaj :)

    1. Z jakiego wpisu na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/y?

    Nie mam jednego wpisu faworyta, wszystkie lubię, choć jedne bardziej, drugie mniej. Podobają mi się te o depresjach, bo są z życia wzięte i w moim mniemaniu wnoszą sporą wartość. Ostatnio opublikowałem właśnie taki tekst i go tutaj przytoczę: http://muszkieter.in/depresja-choroba-uleczalna/

    2. Która piosenka sprawia, że masz ciary na rękach?

    Zawsze i wszędzie, od wielu lat - The Cranberries "Dreams".

    3. W jakim miejscu nie chciałabyś/łbyś mieszkać?

    Mieszkam w Krakowie i tu mi bardzo dobrze, więc nie wyprowadzałbym się nigdzie na stałe, ale na wakacje chętnie poznałbym inne miasta na świecie.

    4. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?

    Dzień bez zrobienia czegoś dobrego dla innych, co da im realną wartość.

    5. Uprawiasz lub uprawiałaś/eś jakiś sport?

    Oj, z tym u mnie krucho. Miałem też operację kolana, więc ze sportów ekstremalnych został mi rower i pływanie.

    6. Jakie są Twoje ulubione słodycze?

    Czekolady. Koniec. Kropka :)

    7. Przez tydzień możesz żyć w skórze kogoś innego. Kogo byś wybrał/a?

    Pierwszy na myśl przyszedł mi papież, ale chyba chciałbym być na chwilę królem, państwo nieważne, byle nie za duże :)

    8. Możesz zmienić zakończenie jakiegoś filmu. Jaki film byś wybrał/a?

    Musiałbym sprzedać i zaspojlować film. Podchodzę z dużą rezerwą do zakończeń, zwłaszcza słabych. Dlatego niech zostaną takie, jakie wymyślił je sobie reżyser. Nie poprawiajmy natury.

    9. Jaki mem Cię ostatnio najbardziej rozśmieszył?

    Boczek z Kiepskich :)

    10. Jak wygląda Twój idealny poranek?

    Pyszne śniadanie i kawa do łóżka. Na talerzu może być jajecznica i parówki.

    11. Masz tylko dwie imprezy do wyboru. Kicz party czy elegancki bal maskowy?

    Oczywiście, że kicz party. Bal maskowy jest dla mnie za sztywną formą, więc i ludzie się gorzej bawią przez te ograniczenia.

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger