07:55

Jak dbać o okulary?



Nazwa bloga tak bardzo związana z oczami, że aż postanowiłam zrobić post o związanych z nimi okularami.
Jeśli, tak jak ja, jesteś szczęśliwym posiadaczem okularów, to poniższe rady są dla Ciebie.

  1. Gdy zdejmujesz okulary, rób to nie jedną ręką lecz obiema. Dzięki temu oprawki dłużej zachowają swoją ,,żywotność" i nie będą się chybotać na boki.
  2. Okulary rano i wieczorem opłucz pod letnią wodą (zarówno szkła jak i oprawki). UWAGA - woda nie może być gorąca. Następnie mokre szkła i oprawki przetrzyj ściereczką (gdy kupujesz okulary, optyk często wraz z futerałem dodaje właśnie taką ściereczkę).
  3. Na oprawkach często pojawia się charakterytyczny biały nalot. Tak jakby kolor z okularów wypłowiał. Pani pracująca w salonie optycznym powiedziała mi, że może się to robić pod wpływem potu. To dziwne, źe oprawki z powodu byle potu nieestetycznie zmieniają kolor. W każdym razie takie przebarwienia można delikatnie smarować kremem. Ja codziennie rano smaruję oprawki NIVEA i  efekty faktycznie widać.
  4. Używaj specjalnych płynów, ściereczek etc. do pielęgnacji okularów. Ja używam jednorazowych ściereczek ,,Mr Magic"  z biedronki, które kosztują bodajże ok.5 zł za całe pudełeczko. Jestem z nich bardzo zadowolona, bo idealnie zmywają odciski palców i kurz.



Mam nadzieję, że rady choć trochę się przydadzą. A Wy, jak dbacie o swoje okulary?

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie noszę okularów, lecz porady przydatne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo przydatny :) Wychodzi na to, że za mało dbam o okulary :<
    Pozdrawiam, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie noszę okularów. ;)

    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo czytam, ale nie noszę okularów. Myślę, że napisałaś bardzo przydatny wpis, dlatego polecę go moim znajomym, którzy zmagają się z problemami poruszonymi w Twoim tekście. :) Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. posiadam okulary, dzięki za porady ;) na pewno są dla mnie przydatne! ;)
    pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! :) dzięki, że napisałaś.


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger