10:36

Telewizja nie tylko ogłupia


Popularne jest stwierdzenie, że telewizja ogłupia. Jest w tym trochę racji, ale dziś chciałam pokazać, że w tv są też świetne programy, które są doskonałym źródłem informacji.

Jestem ogromną fanką TVN Style ze względu na ciekawe programy i świetne dokumenty. To taka typowa kobieca telewizja.

Polecam program ,,WIEM, CO JEM I WIEM, CO KUPUJĘ". Prowadząca-Kasia Bosacka sprawdza co znajduje się na półkach w supermarketach. Każdy odcinek poświęcony jest innym rodzajom produktów. Ponadto program jest nie tylko o żywności, ale też o innych produktach dostępnych w sklepach np. o kołdrach i poduszkach. Aż włos się na głowie jeży, kiedy dowiadujemy się jaki syf jest dodawany przez producentów do żywności. Dopiero po obejrzeniu tego programu zaczęłam czytać etykiety na żywności.Wczorajszy odcinek dotyczył błonnika. Można było się dowiedzieć w jakich produktach jest błonnika najwięcej, a w jakich najmniej. Bardzo się zdziwiłam, gdy okazało się, że w produktach błonnikowych wcale nie ma tak dużo...błonnika! Dodatkowo w programie wypowiadają się eksperci i lekarz.

Moim ulubionym programem jest również ,,MIASTO KOBIET", gdyż jestem wielką fanką Doroty Wellman. W każdym odcinku są poruszane kontrowersyjne tematy. Właśnie za to lubię ten program. Za mówienie bez ogródek Rozmawia się w nim o sprawach, o których inni mówią zbyt mało. Prowadzące w każdym temacie wyłuszczą to co najważniejsze i najistotniejsze. Najbardziej podobał mi się odcinek o przemocy w szkole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger