18:02

Brutalna logika ludzi, czyli spalmy byka-będzie fajnie.


Dzisiaj przeglądając ,,Angorę" na jednej z pierwszych stron zobaczyłam zdjęcie byka, który na rogach ma przywiązaną płonącą belkę. Najpierw myślałam i miałam nadzieję, że to jakieś sztuczne zwierzę, ale niestety okazało się inaczej. Było to zdjęcie z festiwalu Toro Jubilo z Medinaceli w Hiszpanii. Wiedziałam, że Hiszpanie mają niezdrową fascynację bykami. Pewnie każdy z Was słyszał o Corridzie. To chore, drastyczne i bestialskie (jak na ludzi przystało) widowisko. Przed Corridą bykowi smaruje się oczy wazeliną, aby gorzej widział, a po nerkach bije się go workami z piaskiem. Jeżeli byk nacierpi się za mało, to przed walką wbija mu się szpilki w jądra. W tej chwili proponowałabym powbijać wykałaczki w jądra mężczyzn, którzy robią podobne rzeczy bykowi.

Wracając do tematu. A więc na festiwalu podpala się byka i biega on tak sobie kilka godzin. Do jasnej cholery, jakim debilem trzeba być, żeby wyrabiać takie rzeczy? Jeżeli podpalanie czegokolwiek sprawia taką radość to proponuję, żeby organizator takiego bestialskiego ,,przedsięwzięcia" sam się podpalił i biegał jak oszołomiony po placu. A my radośnie weźmiemy sobie popcorn i będziemy to oglądać.

Najgorsze jest to, że takie chore ,,imprezy" mają szerokie widownie. Gdyby nikt nie kupował biletów na Corridę, to nie byłoby mordowane tyle byków. A jeśli kogoś fascynuje oglądanie zamęczonego byka broniącego się przed gościem w złotym ubranku i czerwoną szmatą w ręce, to polecam udać się do psychiatry. 

Ludzie to najgorsze istoty na świecie. Tylko nas stać na takie barbarzyńskie i bestialskie zachowania. Dajemy sobie prawo do rządzenia wszystkim na tym świecie, bo podobno mamy największy mózg i myślimy. Szkoda tylko, że ten mózg i myślenie nie idzie w parze z empatią. Niektórzy to powinni siedzieć jeszcze na drzewach i biegać z maczetami.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy11/27/2015

    Dla mnie również to jest niepojęte. Jak ludzie mogą coś takiego robić ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. O Corridzie wiele słyszałam, ale podpalanie byka to już jest bestialstwo zupełne...Szkoda słów na to

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mnie szokowały te walki,ale ostatnio nie tylko byków.
    Równie brutalne są tez walki innych zwierząt :(
    Nie mogę zrozumieć głupoty ludzi!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/03/2015

    Jak można tak traktować zwierzęta? Ludzka głupota nie ma granic .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie rozumiem jak się można tym rajcować. Ja miałam psa ze schroniska, byki, koty(dwa to znajdy) i mam ochotę zrobić to samo ludziom, którzy krzywdzą zwierzęta.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger