14:20

Mózg pilnie poszukiwany!

Internet to genialna skarbnica wiedzy. Google zna odpowiedzi nawet na najgłupsze, najdziwniejsze i najtrudniejsze pytania. Z drugiej strony w sieci możemy znaleźć największe przykłady ludzkiej głupoty. Chcesz przykład? Proszę bardzo. Oto co znalazłam wczoraj na facebook'u:


KOBIETA:  Jaka diagnoza doktorze?
LEKARZ: Idzie rak.
KOBIETA: Nieborak.
LEKARZ: Jednej piersi będzie brak.

Zawsze wydawało mi się, że mam poczucie humoru. Jednak ten żart w ogóle mnie nie śmieszy. Nikt nie powinien się śmiać z raka piersi.

To jest taka sama sytuacja jak z sucharem o Żydach - ,,Metro dla Żydów? - Gazociąg". Żeby takie rzeczy wymyślać to już trzeba mieć coś nie tak z głową. Proponuję najpierw dowiedzieć się czym był Holocaust, a później pomyśleć, czy tego typu żart nie jest brakiem szacunku dla osób, które zginęły w obozach koncentracyjnych.

Są po prostu takie sytuacje, z których się nie żartuje. I kropka.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy11/22/2015

    Też uważam, że istnieją tematy, z których po prostu nie wypada żartować. Zwłaszcza jeśli chodzi o obozy Holocaust. To co działo się w obozach, przekracza ludzkie pojęcie. Nie rozumiem takich żartów i myślę, że nigdy nie zrozumiem, ba! Nawet nie chcę.

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11/22/2015

      Idiotka aka ja napisała obozy Holocaust XD Chodziło mi o Holocaust XD

      Usuń
  2. rozumiem i szanuje Twoje poglądy.
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorsze jest to, że to ludzie tworzą takie głupoty. Lubię się śmiać, ale większość kawałów w internecie jest po prostu niesmaczne i obraźliwe.
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich głupot jest coraz więcej w sieci - żarty o Żydach o chorobach, a także o tych wszystkich "murzynach" dla mnie to po prostu żenada

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger