17:49

Cotton Balls - tutorial


Cześć i czołem! Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak samemu za niewielką cenę zrobić własne świecące kule.


Potrzebujemy :
  • lampki ledowe
  • balony
  • pompkę do balonów
  • kordonek (ja użyłam różowego, białego i szarego)
  • spinacze
  • klej wikol
  • miseczkę (będziesz w niej mieszał/a klej z wodą)
  • nożyczki

Krok po kroku : 
  1.  Nadmuchaj balony. Musisz tylko pilnować, żeby były równej wielkości.
  2.  Wlej do miseczki klej i wodę w stosunku 2:1 i wymieszaj. Spokojnie możesz to robić na oko.
  3.  Zdejmij nitkę z kordonka i zamocz ją w kleju z wodą. Teraz musisz wziąć balonik i owijać wokół niego sznurek. Pamiętam, żeby zostawić prześwity. 
  4.  Oplątany już balonik powieście za pomocą spinacza na suszarkę i czekajcie aż wyschnie. Możecie też mu pomóc i wysuszyć go suszarką. 
  5.  Następnie (gdy sznurki na baloniku całkowicie wyschną!) przebijacie balonik i wyjmujecie go. 
  6.  Teraz zostaje już tylko wetknąć lampki w wolny otworek kuli. 
Gdyby coś było niejasne - piszcie w komentarzach ;)

Tak powinny wyglądać kule po przekłuciu balonika.



7 komentarzy:

  1. Jejku piękne te lamppy *-* Naprawdę świetny pomysł :) Muszę sama takie zrobić C: Szkoda, że już święta minęły, to by ładnie wyglądały :P
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Warto spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie to wygląda! Jednak obawiam się że moje umiejętności nie wystarczą a do tego nie mam cierpliwości :D Ale podziwiam ludzi którzy potrafią robić takie cuda!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo robienie lampek może wydawać się trochę trudne, ale z każdą następną kulką zabawa robi się wciągająca ;) Chociaż nie ukrywam, cierpliwości trochę potrzeba.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, nawet nie wiedziałam, że można takie zrobić. Fajny pomysł z taką dekoracją. Widziałam na yt jak Karolina ze stylizacji kupowała taakie i wygladało to super. Muszę spróbować je zrobić sama.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger