12:37

Nowy rok - nienowa ja.


Dzień dooobry, Ludzie ! :) Jak tam po Sylwestrze? Macie jakieś postanowienia noworoczne?

Chcę być oryginalna i nie napiszę, że nowy rok to nowa ja. Bo nie będę nowa. Będę dalej ta sama, ale lepsza. O! Czyli powinno być, nowy rok - lepsza ja.

I tego Wam właśnie życzę. Żebyście byli lepsi od siebie w 2015 roku. Żeby udało Wam się spełnić to, czego nie zdążyliście dokonać w poprzednim roku. A przede wszystkim to życzę świętego spokoju i pozytywnych ludzi na waszej drodze. ;)

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! Ja w tym roku nie rozbiłam listy postanowień noworocznych :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    Ja co roku mam postanowienia noworoczne ;)
    Pozdrawiam!
    U mnie konkurs zapraszam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post:) szczęśliwego nowego roku ♥

    k4si44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jako takie postanowienia noworoczne, ale nie mam pojęcia czy ich dotrzymam. Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę. Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęścia na nowy rok! :) Ja postaram się wprowadzić zmiany w 2016 w moim życiu. Ale czy mi się uda to nie mam bladego pojęcia. buziaki ;*

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. i dobrze :D ja takze nie przewiduje się zmieniać w nowym roku/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż tu więcej dodać? I wzajemnie! Obyś stała się jeszcze lepsza :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Też życzę ci, abyś z każdy dniem stawała się lepszą wersją siebie.

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu ktoś dobrze napisał. Nowy rok nie znaczy nowa ja, ale lepsza ja. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku :). Pozdrawia!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynym moim postanowieniem jest lepsza wersja siebie i dążenie do tego celu nawet błędami, które mogą mnie wiele nauczyć.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sylwester był świetny a co do postanowień to nie mam, co najwyżej parę celi na ten rok :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego ! Oby ten rok był lepszy od poprzedniego :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjecie :>
    Pozdrawiam i Zapraszam :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcie :) A co do postanowień mam je w miare realne do wykonania ;)
    MiczagBlogger

    OdpowiedzUsuń
  17. I nic więcej nie trzeba dodawać!:* Pozdrawiamy Cię!

    www.linailia.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy1/06/2016

    Swietny post i piękne zdjęcie ;')
    Zapraszam do mnie ponieważ dopiero zaczynam ;)
    sophieberreng@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1/06/2016

    Lepiej nawet to brzmi :) Nowy rok,lepsza ja :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się! Z nowym rokiem, a właściwie z każdym dniem chce być lepsza, ale nie nowa :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger