00:30

Liebster Blog Award po raz pierwszy.


W zeszły weekend zostałam nominowana przez Blog Freedom is my soul do Liebster Blog Award. Przy okazji chciałam podziękować za nominację. ;)

Zabawa polega na tym, że odpowiadamy na 11 pytań sformułowanych przez osobę, która nas nominuje. Po tym jak odpowiemy, nominujemy kolejne blogi zadając im również 11 wymyślonych przez nas pytań.

No to zaczynam :)

 1. Co sprawiło, że zaczęłaś prowadzić bloga?
 Zaczęło się od czytania innych blogów. Kiedy widziałam jak stali czytelnicy komentują blogowe posty to stwierdziłam, że ja też chciałabym mieć swoje miejsce w internecie. Tak właśnie w lipcu 2015 powstał mój blog. Miałam w planie, żeby dzielić się z innymi m.in. moimi przemyśleniami na przeróżne tematy, przepisami kulinarnymi oraz pomysłami na DIY. Blog miał się stać przede wszystkim pewną formą samorealizacji.

2. Jakie był początki Twojego blogowania?
Na początku byłam bardzo przejęta całym tym blogowaniem (oczywiście przejęta w pozytywnym sensie). Z czasem stało się to świetną zabawą. Teraz już nie wyobrażam sobie dnia bez pisania postów.

3. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
Po maturze chciałabym odwiedzić Bieszczady. Kiedyś w jakieś książce znalazłam zdjęcie Bieszczad latem. To był najpiękniejszy krajobraz jaki widziałam, dlatego chciałabym zobaczyć go na żywo.


4. Co sprawia Ci największą radość w życiu?
Staram się ze wszystkiego czerpać radość. Największe szczęście dają mi chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi, kiedy po prostu nie muszę się niczym martwić tylko cieszyć się tym co jest tu i teraz.

5. Jak opisałabyś siebie w paru zdaniach?

Miła, uprzejma, kulturalna i spontaniczna. Staram się myśleć pozytywnie. Czasem za bardzo się wszystkim przejmuję Cieszę się największymi pierdołami. Potrafię walczyć o swoje. Zawsze bronię swoich poglądów, jeśli jest taka potrzeba.

 6. Czy jest osoba, która Cię inspiruje, albo którą podziwiasz? Jeśli tak to dlaczego?
Inspiruje mnie Ś.P. Marek Kotański, czyli polski psycholog, który założył Monar i Markot. Podziwiam jego ogromne pokłady dobra i miłości do drugiego człowieka.

7. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie w wolnej chwili?

W wolnych chwilach szczególnie lubię robić 3 rzeczy-wyplatać z papierowej wikliny, czytać książki lub bawić się ze świnką morską. W wolnym czasie uwielbiam jeszcze słuchać muzyki. Tak szczerze mówiąc to słucham jej nawet jak nie mam na to specjalnie czasu.

8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Najlepiej wspominam moje wspólne spacery z mamą, tatą i siostrą po Ogrodzie Japońskim  we Wrocławiu.

9. Czego obawiasz się w życiu?
Obawiam się, że nie uda mi się zrealizować wszystkich planów, które zrealizować bym chciała.


10. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie mam ulubionego gatunku muzycznego. Słucham po prostu muzyki. ;) Od mojego humoru zależy czy słucham jazzu, reggae, rocka czy muzyki klasycznej.

11. Ulubione kosmetyki
Najbardziej lubię kupować mascary oraz lakiery firmy Safari.


NOMINUJĘ:
Natalia Kraj 

Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiecie na nominację. :)

 MOJE PYTANIA:
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
2. Gdybyś miała zaplanować idealny, wakacyjny dzień to jakby on wyglądał?
3. Bez jakiego przedmiotu/rzeczy nie mogłabyś żyć?
4. Co najbardziej cenisz sobie w innych ludziach?
5. Jaki jest Twój ulubiony blog?
6. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
7. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu?
8. Jaka jest najśmieszniejsza przygoda, która przydarzyła Ci się w ostatnim czasie?
9. Jaki film poleciłabyś swoim czytelnikom?
10. Wolisz psy czy koty?
11. Ile jesteś w stanie wytrzymać bez internetu?





9 komentarzy:

  1. Świetny TAG! Szczególnie Twoją odpowiedź na pytanie 9. uważam za niezwykle inspirujące...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi :D
    Też zwykle cieszę się z najmniejszych pierdół, ale zauważyłam, że w oczach większości ludzi z jakimi miałam doczynienia nie jest to pozytywnie odbierane, chociaż tego nie rozumiem xD
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi i gratuluję nominacji :)
    Uwielbiam świnki morskie ^^ I bardzo mi miło, że zostałam przez ciebie nominowana ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację ;)
    ZUBRZYCANKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację! Niestety ja nie bawię się w tego typu nominacje, ale z przyjemnością odpowiem na pytania w komentarzu. :D
    1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    - Najtrudniejsze pytanie. :D Ale chyba trylogia ,,Oddechy'' Rebbecci Donovan: ,,Powód, by oddychać'', ,,Oddychając z trudem'', ,,Biorąc oddech'' - niesamowite książki!
    2. Gdybyś miała zaplanować idealny, wakacyjny dzień to jakby on wyglądał?
    - Wydaje mi się, że idealnego dnia nie da się zaplanować. Ważne, abym spędziła go w świetnym towarzystwie.
    3. Bez jakiego przedmiotu/rzeczy nie mogłabyś żyć?
    - Bez okularów. :D Trochę słabo bez nich funkcjonować...
    4. Co najbardziej cenisz sobie w innych ludziach?
    - Szczerość.
    5. Jaki jest Twój ulubiony blog?
    - Notatki z Podziemia
    6. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
    - Każdy możliwy. :D
    7. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu?
    - To, że tutaj mogę napisać o moich uczuciach, a osoby, które mnie znają wiedzą, że mówić to ja o nich nie lubię. Dlatego postanowiłam pisać.
    8. Jaka jest najśmieszniejsza przygoda, która przydarzyła Ci się w ostatnim czasie?
    - Dzisiaj na lekcji graliśmy w państwa - miasta, nie pamiętam dokładnie o co chodziło, ale dawno się tak nie uśmiałam.
    9. Jaki film poleciłabyś swoim czytelnikom?
    - ,,Efekt motyla'' - uwielbiam!
    10. Wolisz psy czy koty?
    - Koty.
    11. Ile jesteś w stanie wytrzymać bez internetu?
    - Nie potrafię określić się co do godziny, czy dnia. Najdłużej to jak na razie 3 tygodnie, ale spokojnie mogłabym dłużej. Nie mam z tym jakiegoś większego problemu. ;)

    Pozdrawiam serdecznie, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że mimo tego zdecydowałaś się odpowiedzieć na moje pytania. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. świetny nagłówek, bardzo dobry pod względem graficznym ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywne są te Twoje odpowiedzi :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moją nominację ;)

    Polecam bardzo Bieszczady, idealne miejsce na odpoczynek i odcięcie się od rzeczywistości

    A co do Wrocławia przywołałaś moje wspomnienia z dzieciństwa - jako kilku letnia dziewczynka uwielbiałam ogród Japoński, był dla mnie magiczny wtedy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger