00:30

5 moich ulubionych cytatów z Pisma Świętego.


Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami moimi pięcioma ulubionymi cytatami z Pisma Świętego. :)

   
        1. ,,Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia" (Flp 4,13)

        2. ,,Kto nie miłuje, nie zna Boga, bo Bóg jest miłością. W tym objawiła się miłość Boga ku nam, że zesłał Syna swego Jednorodzonego na świat, abyśmy życie mieli dzięki Niemu." (1 J 4, 8-9)

        3. ,,Tak więc z ufnością możemy mówić: Pan jest pomocnikiem moim, nie będę się lękał;
Cóż może mi uczynić człowiek?" (Hebr. 13, 6)

        4. ,,Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie (Mat. 11, 28)

        5. ,,Spójrzcie na ptaki niebieskie, że nie sieją ani żną, ani zbierają do gumien, a Ojciec wasz niebieski żywi je; czyż wy nie jesteście daleko zacniejsi niż one?" (Mat. 6, 26)

A Wy macie jakieś swoje ulubione fragmenty Pisma?


2 komentarze:

  1. Anonimowy9/25/2015

    Trzeci cytat najbardziej mi się podoba :) oryginalny pomysł na post, poza tym cieszę się, że w jakiś sposób promujesz Pismo Święte! ;)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty, szkoda, że ja nie mam swoich ulubionych
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger