13:13

Cytat o dobrym człowieku

Wczoraj był mój ważny dzień - miałam Bierzmowanie. Szczerze mówiąc nie mogłam się już doczekać, ale szkoda mi tego, że przygotowania do tego Sakramentu już się skończyły.

Moim świadkiem była przyjaciółka. Dostałam od niej genialną książkę pt. ,,Hakerzy. Łam czego rozum nie złamie" oraz prześliczną pocztówkę. Ale to nie była zwykła pocztówka! Na jej odwrocie znalazłam przepiękny cytat (ten, który jest poniżej na obrazku :) ). To jest chyba najpiękniejszy cytat jaki kiedykolwiek przeczytałam. Naprawdę strasznie wzruszyły mnie te słowa.

I tak 20 minut temu wpadłam na pomysł, że każdej soboty będę publikowała jakiś inspirujący cytat. Będą to zarówno słowa znanych osób jak i fragmenty z Pisma Świętego.

Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje sobotnie posty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger