16:19

Co mam zrobić jeśli nie mam zadowalającej ilości lajków na fb?


Ostatnio słyszałam rozmowę chyba jakiś dwóch przyjaciółek. Jedna opowiada cała przejęta tej drugiej, że dwa dni temu zmieniła sobie profilowe, ale ma tylko 90 lajków, a chciałaby mieć m.in. 150, bo jakaś Aśka tyle ma. Jeszcze tajemniczy Maciek jej nie polajkował, jakby dramatu było za mało. Masakra. Właśnie się dowiedziałam, że moje życie nie ma sensu, bo ja nie mam 150 lajków... Jeszcze za chwilę dziewczyna wypaliła z tekstem do tej drugiej, że ta nie polajkowała jej zdjęcia. No i zaczęło się dochodzenie-czemu nie lajknęłaś? nie podobało Ci się? to chyba przez to tło-było zbyt ciemne tak? Zrobiła się mega spina. Może już się nie przyjaźnią przez jakiegoś lajka...

Świat się kończy. Ja chyba jestem za mało fajna, bo nie mam tylu lajków. Na wszelki wypadek polajkuję zdjęcia swoich wszystkich znajomych, żeby nie myśleli, że się na nich obraziłam lub że z ich zdjęciami jest coś nie tak. Przy okazji jeszcze sprawdzę kto mi zdjęcia nie lajknął i wypomnę im to w pierwszej lepszej kłótni.*

*wyczuj w tym ironię.

1 komentarz:

  1. Idiotyczne zachowanie. Technologia coraz bardziej włada naszym życiem. Do czego to doszło, że ludzie kłócą się o lajki na facebooku?

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger