12:00

Słoiki ozdabiane metodą decoupage.

Metoda decoupage podobała mi się odkąd pamiętam. Wiecznie zachodziłam w głowę jak ludzie ozdabiają zwykłymi serwetkami wszystko co się da. Odpowiedź na to pytanie przyszła w pewnym sensie sama. W liceum uczęszczałam na zajęcia artystyczne. Pewnego razu nauczycielka poprosiła, żebyśmy przynieśli świąteczną serwetkę, słoik i ozdoby.

No i zaczęliśmy tworzyć. Pani nas poinstruowała  i  z tego co mówiła wyglądało to na dość łatwe zadanie. Niestety problem pojawił się już na początku. Nie mogłam równo przykleić na słoiku całej serwetki. Na dodatek zaczęły tworzyć się brzydkie pęcherzyki powietrza. Na szczęście udało mi się opanować sytuację. Metodą prób i błędów zrobiłam mój pierwszy słoik! :) A oto efekt:


Potem tą metodą zaczęłam ozdabiać słoiki w domu. Ten słoik stoi u mnie w kuchni i trzymam w nim maślane ciastka z czekoladą. :)


A czy Wy również przywracacie przedmiotom drugie życie metodą decoupage?

6 komentarzy:

  1. Prześliczne te słoiczki *-*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale przepiękne! :)
    ja kiedyś robiłam coś podobnego, ale średnio mi to wychodziło..

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tego nie próbowałam, ale wygląda ślicznie ;P
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą metodą wychodzą również śliczne ozdoby świąteczne - plastikowe bombki bądź wyroby styropianowe. Dodatkowo jest też specjalny klej, który tworzy spękania i dodaje kolejny efekt, a jednocześnie urok naszym "wyrobom"

    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słoiczki wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w pingwinie :D

    OdpowiedzUsuń

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger