09:39

,,Książka pod tytułem" TOM 2

Dziś mam do przedstawienia książkę, która najnormalniej w świecie mnie urzekła. Kupiłam ją końcem lipca. Było to tuż przed wyjazdem nad morze. Z racji tego, że nie pływam-często nudzę się na plaży. Poszłam więc do TESCO i miałam nadzieję, że ,,wpadnie" mi w ręce coś fajnego do poczytania. No i wpadła mi w ręce ,,Książka pod tytułem". Szybko ją przejrzałam i stwierdziłam, że ją kupię, bo może a nuż okaże się ciekawa.



Książka okazała się GENIALNA! Dla niewtajemniczonych-na każdej stronie macie do zrobienia inne zadanie. Możecie rysować, malować, wycinać, przyklejać, wydzierać, pisać, wymyślać, projektować i ... wyplatać. Sporą część z zadań zrobiłam już pierwszego dnia wyjazdu nad morze. Zadania są mega kreatywne, a przy których można się nieźle uśmiać. Książka skutecznie eliminuje nudę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*PROSZĘ O NIEZOSTAWIANIE LINKÓW DO SWOICH BLOGÓW. *KOMENTARZE TYPU ,,ŚWIETNY POST" PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ
Jestem radosnym człowieczkiem, ale będę jeszcze bardziej szczęśliwa, jeśli zostawisz tu po sobie ślad. Chciałabym tworzyć blog razem z Tobą, więc zapraszam Cię do komentowania :)

Copyright © 2016 Oczami humanistki , Blogger